Schoolapp installeren

Onze schoolapp

We trachten door het gebruik van deze app de communicatie tussen ouders en de school zo vlot mogelijk te maken.
Via dit kanaal kan u:
- de kalender van de school opvolgen
- foto's en berichten bekijken van de klas van uw kind(eren)
- algemene berichten ontvangen

Wanneer uw kind ziek is, kan u dit eenvoudig melden via de knop 'ziek melden'. U kan ook hier de werking bekijken van de ouderwerking, de groenraad en de leerlingenraad.

App Store

Play Store

Na het downloaden, moet u eenmalig de school zoeken en deze instellen (zoek: Albrecht Rodenbachschool).

Wachtwoord

U zal een mail ontvangen van parentcom.nl met een link voor uw wachtwoord. Kijk hiervoor best ook uw spambox na.

Alle e-mails van de school worden verstuurd via de app. U kan die e-mails raadplegen via de 'Eigen inbox' van de app, maar de mails belanden ook in uw gewone mailbox.

LET OP: De link om het wachtwoord in te stellen is slechts 72 uur geldig. Hierna kunt u eventueel wel een nieuwe link opvragen via ict-rbs@rodenbachschool.be